Продовжуємо говорити про тренди року. Своїм баченням із нами поділився Юрій Ковриженко, шеф-кухар, член ордену Disciples Escoffier International.
Найголовніший тренд — це смачна та проста їжа.
Люди хочуть купувати їжу додому або споживати її у ресторані, в першу чергу, тому що не хочуть її готувати, адже у них немає часу чи сил. А ресторан, у тому сенсі, в якому ми звикли його сприймати, як щось високе та не буденне, відходить на другий план.
На перший план виходить більш зрозуміла та смачна їжа, а головне – не дорога та швидка. Для людей стає важливим бачити та розуміти, що у них є в тарілці.
Якщо казати про модні напрямки, як то було з нордичною кухнею, то таких конкретних течій наразі теж не помітно. Особливо, що стосується України – її ресторанний бізнес живе у своєму окремому світі.
Можливо більш відчутні акценти Азії – мова йде не тільки про суші, але й про балійську, малайзійську кухні.
А також індійська кухня – помітно, як оживає ця ніша в Україні.
Зберігається тенденція на локальні продукти. У будь-якому випадку це дешевше, ніж імпортні, а враховуючи розвиток фермерства, ще й смачніше. Окрім цього, наближається стрімке подорожчання продуктів у всьому світі.
Глобальну продовольчу кризу обговорювали навіть на засіданнях ООН. Причин цьому багато: починаючи від подорожчання нафти і збільшення вартості логістики до кризи кваліфікованих кадрів. А тому тенденція на спрощення їжі збережеться.
Проста зрозуміла їжа з локальних продуктів – головний тренд.
Comments