Мережа ресторанів фастфуду KFC взяла за мету зменшити кількість довгих черг, які можуть уповільнювати рух автомобілів, або черги всередині магазинів через пандемію. Та представила Quick Pick-Up — нову систему видачі замовлень.
Через пандемію коронавірусу підʼїзд до закладів харчування на автомобілі став надто популярним, і замість зручності тепер створює безліч заторів. Згідно з опитуванням KFC, середній час очікування в черзі на автомобілі у 2021 році збільшився ще на 26 секунд – приблизно до 6 хвилин 30 секунд.
Kentucky Fried Chicken (KFC) висловила ідею, що клієнти мають відмовитися від цього. Мережа ресторанів фастфуду з курятини створила для клієнтів новий спосіб отримання замовлень, який отримав назву Quick Pick-Up. Тепер покупці можуть зробити попереднє замовлення у себе в телефоні або на веб-сайті, поїхати в заклад KFC, припаркуватися на виділеному місці та зайти, щоб взяти свою їжу з полиці поряд із касою.
«Quick Pick-Up змінює правила гри, роблячи фастфуд ще більш зручним і легким для зайнятих клієнтів», – сказав у прес-релізі президент KFC у США Кевін Хохман.
«Санта, можливо, не зможе подарувати вам час у цей святковий сезон, але KFC може», – додав він.
Щоб стимулювати клієнтів використовувати нову опцію, KFC пропонує безкоштовну велику картоплю фрі за $5, якщо її заберуть через опцію Quick Pick-up.
Comments